Saturday, October 17, 2009

Räägi inimestega!!!

Aa, ja lahe lugu juhtus eile.
Läksin Tokios raudteejaama ja vaatasin,
et üks ameeriklase näoga mees seisis keset jaama,
tahtsin ta käest kysida,
kas ta teab juhatada mulle elektroonikapoodi
ja millisest väravast ma peaks minema,
et Abiko rongile saada
...
ja täna hommikul,
kui ma ärkasin, siis seisis see mees meie ööbimispaigas ja röögatas:
hei, ma nagin sind eile Uenos(raudteejaamas)!!!!

Ta oli vaadanud, kuidas ma edasi-tagasi könnin ja oli arvanud, see naeb valja nagu kunstnik ja ta tahtis kysida mu kaest telefoni, et oma söpradele helistada.
Paar korda juba avas suu ja ma ka, aga mötlesin, et tühja kah, äkki jääme veel lobisema ja jään rongist maha.
Krt, peab ikka inimestega rääkima!!!,
Sest pärast tuli välja, et ta oli pikalt Jaapanis elanud ja läks öhtul pidutsema ja sushit sööma ühe ärimehest söbra juurde.
Oleksin raudselt temaga kaasa läind ja Tokio ööeluga tutvunud.

17.oktoober (Eestis on samal ajal veel 16.oktoober).

No comments:

Post a Comment